George Clooney tudja mi a siker kulcsa, most elárulja!

George-Clooney

Fogadd meg George Clooney tanácsait, és tuti befutó leszel!  

 „Egy nap elhatároztam, hogy ugyanúgy fogok játszani a meghallgatásokon, mint ahogy baseballoztam. Nem úgy megyek be és olvasom fel a szövegemet, hogy közben imádkozom, hogy megkapjam a szerepet, hanem úgy, hogy örüljenek, amiért szerződtethetnek. Úgy okoskodtam, hogy nyilván nem azt akarják, hogy béna legyek, hanem azt, hogy én legyek az a fickó, aki kell nekik. Ezért aztán úgy adtam elő magam, mintha én lennék a legjobb színész a világon. És akkor elkezdtem szerepeket kapni.”

„Ha nem tudsz rámutatni azokra a dolgokra, amelyeket mások a hibáidnak tartanak, akkor beskatulyázod magad.”

„Az ember addig csináljon felfordulást, amíg tud.”

„Életemben a legjobb tanácsot apám adta. Azt mondta: “Csinálhatsz bármit, csak 65 évesen ne úgy ébredj fel, hogy azon gondolkodsz, mit kellett volna kezdened az életeddel”.

„Soha nem vagy annyira jó, mint amennyire mondják, viszont soha nem vagy annyira rossz sem, mint amennyire lehúznak. Ha ezt megérted, nyert ügyed van.”

Ne feledd neki már sikerült, fogadd meg George Clooney valamennyi tanácsát, és valósítsd meg te is önmagad!

Képforrás: smalltepsprojet.org

Idézetek: citatum.hu

Kövesd a Színes színfalak facebook oldalát, és értesülj azonnal az új cikkekről!

Hozzászólás